Sidor

januari 11, 2012

I'ma get ya one day weeyooo

ÅH taggad jag ääär. Vill ha fredag nu med detsamma.. ska riva hela klubben just sayi'n. Måste röra på miiiig. Håller på att att bli smått tokig här hemma alltså. Inga rutiner, dålig dygnsrytm, inga hemuppgifter - vilket leder till för mycket fritid. Ska inte beklaga mig överhuvudtaget egentligen, för jag vet hur det kommer bli när väl verkligheten hinnner ikapp mig igen, det är då jag lägger mig ner och dör. Honestly. 

I alla fall. En vanligt ovanlig dag idag med. Tänker fokusera på morgondagen istället. Ska bege mig till biblioteket och återlämna förmodligen redan försenade böcker och sedan vidare till malmö för att göra slut på mitt presentkort. Med min vanliga tur komemr jag förmodligen hem tomhänt. Arh.

Menee. Ska slå ihjäl lite tid med näsan i boken nu. Kanske träna lite om någon timme. Känns som det behövs.. Träningsvärken i ryggen är sjuk. Och det bästa att göra för att få bort det - fortsätta träna.. om jag orkar.

Bjuder på lite peppande musik såhär på lillördagen. SNART ÄR DET FREDAAAG.

LMFAO - One day
 
LMFAO feat Natalia Kills - Champange showers


PUSS

Inga kommentarer: