Sidor

januari 11, 2012

balklänningar, tips och ideér

Jag observerat lite vilka inlägg som läses och vilka sökord som skrivs in mest, och kommit fram till att det är många som söker om balklänningar här.? Okej. Eftersom det verkar poppis tänkte jag slänga in ett inlägg med olika tips på balklänningar. Jag själv hade en klännning från nelly.com som jag tycker är övernygg, men skulle jag få göra om balen hade jag valt en färgglad chiffong med stenar på.

Nelly Trend - Vouge Dress
Three Little Words - Sequin Embellished Split Maxi Dress
Nelly Eve - Kate Dress
Forever Unique - Harriet Dress

Coast Symphony Maxi Dress
Coast Allure Maxi Dress with Corsage Belt
Coast Allure Maxi Dress with Flower Corsage

Balklänning Natascha
Balklänning Giselle
Balklänning Nelly
Balklänning Danielle

Mina favoriter är lätt den svarta - längst ner - från Nelly eller det mörkblå från Asos. Och ytterligare ett tips, var inte rädd för att klänningen blir för ''simpel'' om den inte har massor med stener, pärlor, glitter osv, allting kan piffas upp med smycken och skor. För att lätt piffa upp en ''simpel'' klänning kan man använda strass halsband och armband samt ett par glittriga pumps. 

Ni som har en kommande bal framför er; NJUT för fan. Det kommer bli en av de bästa kvällarna i era liv.

PUSS

Inga kommentarer: