Sidor

augusti 24, 2011

Sociology; A global intruduction

Nu har damen varit en runda inom Lund för att låna min kurslitteratur till hösten. Sjukt drygt att hitta till biblioteken alltså.. speciellt med mitt usla lokalsinne haha. Kom först in på ett ställe där man tydligen bara kunde låna grundskoleböcker?! (skolbiblioteket hette det..) Sen in på och klödda på Statsbiblioteket.. Där dem senare berättade (efter jag lånat en bok redan, den dem hade..) att jag skulle gå till institutet där jag ska läsa.. Hur ska jag veta att alla institut har ett eget bibliotek..? har aldrig läst på högskolan innan daooh.

I alla fall, jag fick fatt i mina böcker (som jag bara får ha i två veckor.. uselt...) och har redan börjat tjuvläsa lite i Sociology; A global intruduction och jag känner mig redan lite fast.. Sjukt intressant faktiskt! Note till mig själv: Var lika intresserad när du har som mest skolarbete hängande över dig..!


Nu tänkte jag fixa lite fika till mig och gräva ner mig i ämnet; lån.


PUUSS

Inga kommentarer: