Sidor

augusti 24, 2011

mumsifillibabsi

Uuuuuuf. Fan vad trött jag är. Sov i Kstad inatt och hade sjukligt svårt att sova. Fint att man ska måla hela dagen i alla fall, trots att man hade behövt till lund för att ragga rätt på kurslitteraturen till min kurs som börjar på tisdag. Fuck it. Och fuck att man inte kan köpa månadskortet innan man börjat skolan........ Konstigt system att man måste ha börjat skolan för att få köpa det. Hur vill dem att man ska kunna komma till skolan lixxx?! Och inget malmöfestivalen blir det ikväll heller. Mög. Men. Ska sluta gnälla nu.

Föresten så har jag fått ett nytt craving.. Skulle bara testa, men nu är jag fast, för den är så sjukt god! Sen att man ska ersätta den med en måltid skiter jag i.. thihi. God är den i alla fall.! Magen tvärvägrar dock på grund av laktosintolerans. Men vafan, vad är lite magknip jämfört med en galet god smoothie?! Honestly..

Funderar skarpt på att bara dö lite grann idag. Har så mycket att fixa men orkar fan inte. Orkar inteeeeeeee. Och skulle ju sluta gnälla. Hm.

PUSS så länge!

Inga kommentarer: