Sidor

juni 13, 2011

strapatser

Här sitter jag med ett berg av studentpresenter runt om mig.. Känns fortfarande helt overkligt hela saken.. Och imorgon är det definitiv avslutning med klassen.. Skum känsla må jag säga.. Vill men ändå inte, att det ska ta slut.

Idag har jag i alla fall varit riktigt duktig! Skrapat hus och svettats som en gris (har börjat med att springa innan frukost igen, så jäääävlaaa skönt!),, men bra kommer det bli till slut! Vi har väl lyckats göra en femtionde del nu kanske..! Kommer ta hela jävla sommaren, men det kommer bli fint med grått på fasaden. Svarta knutar och sen rött tak, sen kan man tro att kungen bor här! Huset har i alla fall storleken till att vara ett slott! Kommer sakna ytan när man flyttar hemifrån.. Eller aa, inte helt kanske.. Stor yta = mycket att städa, THihih.

Annars är jag glad i hågen! Folk som sover över idag igen, mysfaktor! Älskar att ha massor med folk omkring mig, mår bra av det!

Och sen saknar jag min fina.. igen. THEHE. Fin är han :)


Lite Avatar, måla naglarna sen sova.. Känner på mig att det kommer att bli en känslosam dag imorgon..



Motherlover med Lonely Island feat Justin Timberlake
Faktiskt fet.. THEHE. S fel att jag börjat lyssna.. den fastnar!

PUSS

Inga kommentarer: