Sidor

juni 14, 2011

Guldfynd by Kenza

Hejsään. Sista dagen med Sp3c idag ja.. Ganska vemodigt. Fika med töserna efteråt och byta av studentpresent (fick dubbletter).



Ätit på fin restuarang nu i kväll. Entrecoté - mumsi! Blodig och god. namnam.



Pojkvännen är saknad...


Jag har fått mina betyg idag och är hyfsat nöjd faktikst. Inte för att skryta meneeeh. thihi.




Två smycken som jag fick i present. Fick dubbletter av öronhängena så gick till Guldfynd idag och bytta det ena paret till ringen ovanför. Är nöjd!


Märket på både ringen och öronhängena är Guldfynd by Kenza. Gillar märket skarpt! Funderar på det långa öronhänget med korsen på.. Fijnt är det! Följ länken för att komma till hennes kollektion..! http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=461


Städa smyckesträdet up next!



PUSS

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
En liten udda kommentar, har letat runt som bara den efter dessa Kenza örhängen som du lagt upp en bild på (vilket var väldigt längesen nu), men de är tyvärr slut överallt! Har haft dem själv och de var mina absoluta favoriter men jag lyckades tappa ett tyvärr! Så min fråga är helt enkelt om du har kvar dessa och kan tänka dig att sälja dem? :-)
Tänkte att det i allafall var värt att fråga!
Mvh. Lisa