Sidor

juli 01, 2010

Jag har varit en riktigt liten rackare jag.

Jag har minsann lyckats slösa pengar som jag egentligen inte har, på ring sjal och ett armband idag.

Men vad tusan, det är inte varje dag det är marknad ju?

Idag kom Norgefolket hit. Mysigt! Men det saknas en medlem i familjen. Hooohooo, Linnea?
Hela dagen har spenderats på marknaden tillsammans med härliga Emma! Sen en mysig middag tillsammans med fingästerna! Vi åt middag utomhus och jag har ätit (hör och häpna) en kebabrulle! Den smakade, inte så bra nej. Det är verkligen inte min grej det där med hämtemat. Jag förstår verkligen inte folks hysteri om dessa hemska maträtter. I really don't get it. Det är bara slemmigt, rinnigt, fettigt och räligt, haha! Den enda "snabbmaten" som är god är nog sallader och sushi. Men. Jag får väl också lära mig äta pizza och saker..... *örk*

Jag är helt enkelt outstanding på att göra flummiga inlägg... Vi sezzz. Nu ska jag dejta voddler. För imorgon får jag äntligen dejta min pojke igen! Det var för länge sedan :*


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: