Sidor

juli 04, 2010

jubbaaa påååe

Tjenixen! (känner mig som Karlsson på taket)

Vilket underbart väder det har varit hela helgen. Sandra hjärta Värmeböljor. Och vet ni vad det bästa är? (nej, inte leksaker från BR...) utan att vädret ska hålla i sig hela denna kommande veckan också! Hur gött är inte det? Jag ska äta upp solen strålar. Menar det. Får ju inte sluta på en trend, hehe....

Men. Idag har jag i alla fall varit en stor duktig flicka och serverat gäster i tiotal. Bra gick det också. Massooooor med dricks, haha! Dock var det varmt så att man höll på att smälla av. Och det var soligt och fint väder ute, och så stod jag och diskade... Jippie... men, man får se det positiv. Det blir klirr i kassan, och det kommer kanske behövas :)

Nu ska jag sova gott. Fast, det kunde varit bättre. Det är ju tomt i sängen... någonting som inte stämmer ju. Hihi
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: