Sidor

juni 15, 2010

dagen i all ära

God natt! (kan man säga så som hälsningsfras när det är natt?)

Dagen i ära har spenderats med att bränna pengar på Center Syd med Fia och hennes brors flickvän. Inte gick jag därifrån tomhänt icke. Om ni vill kan jag visa min fångst imorgon! (dock bilder tagna med mobilkamera, för jag tror inte den är framrotad sen familjen var ute och reste.. men det får ni bannemig tåla!)

Små ledtrådar är i alla fall att jag har köpt; smockklänning, ring, oversize-linne (från NewYorker), långklänning (H&M), ring (Kaphall, eller hur det nu stavas... jag är trött, ok?) och sedan har min snälla mamma gett mig ett par skor! Och inte vilka som helst. Det är ett par kilklackar med korkklack och liknar en gladiatorsandal för övrigt. Riktigt fina är dom. Inte direkt några man bara ställer på hyllan för att samla damm. De kommer förmodligen praktiskt taget BO på mina fötter i sommar. Men, imorgon får ni se dem med!

Tjaa. Godnatt igen då! Och sov gott. Det kommer jag göra, det är SOVMORGON!


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: