Sidor

juni 14, 2010

FÖR NU HAR JAG SOMMARLOV!


- på riktigt. Jag är klar med engelskan som skulle in också, så nu är jag helt klar med allt skolarbete och kan äntligen slappna av från allt pluggande. Känns oförskämt bra må jag säga, det är nu sommarlovet börjar på allvar.


För övrigt så har jag fått jobb! Det fanns plats på jobb till mig endå, första dagen var idag och det var slitsamt med det ger pengar. Skam den som ger sig, pengar måste man ha ju!


Övrig info är att Kristofer numera befinner sig hela 12 timmar ifrån mig. Det smärtar lite kan jag medge, med tanke på att han ska stanna borta i 10 dagar. Jag är gnällig, jag vet, men vad tusan, är man kär så är man.


Och till alla er som kollar på KIZZ just nu; njuuuut. Gubbarna är fan grymma trots att de snart ramlar av pinn. Rock 'till you drop? Funkar det? I alla fall. Far min är och lyssnar på de ljuva tongångarna. Och ja, jag är lite avundsjuk, hehe...


Nu blir det att spana på telefonen efter ett samtal från Kristofer (om det är täckning uppe i skogarna - vilket jag hoppas desperat) sen ska jag sova. Det blir shopping med Sofia imorgon och jag lär behöva vara helt utvilad om jag ska skratta så mycket som vi brukar göra. Eller kanske inte sova alls, det blir roligare då? Hah, nej. Så kul ska vi inte ha det... *tss, hehe* ;)




Nattinatt!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: