Sidor

juni 16, 2010

mums

Men tjena!
Det blev en omtyckt filmkväll/tjejkväll igår med min kära vän Sara. Vi degade framför Sherlock Holmes (som jag förövrigt missade slutet på pga att jag vant kroppen vid att somna vid tio, in lyckat direkt) med godis, chocklad och chips! Hur mysigt som helst. Har saknat att umgås med den tösen, har inte blivit så mycket av det i och med allt arbete i skolan. Men, nu är det lov!

Idag har det blivit massa sol, film, gott snack och Sara. Ganska fin dag detta med om jag får säga det själv... dock är det lite tradigt att jag har dragit på mig en kronisk huvudvärk sedan första dagen på jobb... menmen. Annars håller jag på att bygga upp min solbränna igen, och det känns oförskämt bra!

Nu ska jag sova godare än godast. För, imorgon ska jag hämta ut min luis vuitton väska som äntligen är klar! (den blev lite demolerad pga av min ofösiktighet förra året. Tro mig. Det kommer inte göras om igen)


Saknar min andra hälft. Hoppas du har det bra! :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: