Sidor

december 25, 2009

Plus och minus med detta året som snart förbipasserat helt;

+
  • Träffat en helt fantastisk pojkvän som jag vill spendera många fina år tillsammans med.
  • Bundit nya fina kontakter med lika fina människor.
  • Vuxit som människa; självsäkerhet, sänkt min prestationsångest och liknade.
  • Fått jobb.
  • Köpt massa fina skor. höhö

-

  • Tappat kontakten med min älskade pappa. Förhoppningsvis får vi en nystart nästa år.
  • Halvt stressat ihjäl mig pga allt pluggade, men det gav resultat!
  • Inte riktigt hunnit med att umgås med vänner, nära o kära.
  • Klockan har sprungit iväg.
  • Depp.

Jag har haft ett mycket händelserikt år. Det har verkligen funnits ups and downs som det heter. Många tårar, för många. Men också många skratt och lyckliga stunder. Sammanfattningsvis har det varit ett bra år, för jag har vuxit så otroligt som människa. Jag vet vad jag vill, tycker och känner. Nu ska det bara bli praktiserat också. Och jag är säker på, att det kommer efterhand. Så länge man bara orkar ta sig genom de jobbiga perioderna blir framtiden ljusare.

"Livet är som en bok. Man vet aldrig vad som kommer att hända. Det enda man kan göra är att läsa vidare och hoppas."

Inga kommentarer: