Sidor

december 25, 2009

dagen igår och dagen före dagen

Åhoo hoo hoo, GOD JUL! (lite på efterkälken men bloggen var inte prioriterad igår på självaste dagen inte).

Julafton är nog en av de mysigaste högtiderna på hela året tror jag. Samlas med dem man tycker om och tar extra hand om varandra. Mamma verkade extra glad över min närvaro, älskar dig mamma!


Imorgon är det min födelsedag vilket kommer innebära; kolla ny moped eftersom den andra kraschat (dock betalar jag den helt själv men endån). Sen bär det av mot Åre på kvällen! Jag längtar dit! Ni får hålla tummarna för mig att jag inte bryter något haha. Innan tåget går från höörs station imorgonkväll ska jag en sväng inom min farmor och hälsa på lite. Det var länge sedan nu, och sist jag var där tjatade hon en hel del om att jag skulle ta med min fästman nästa gång^^. Sötnos är hon!


Igår ringde jag min pappa och fick höra hans röst återigen efter många månader. Det kändes bra. Vi ska träffas så snart jag kommer hem från Åre. Han sa att han längtade dit; det gör mig glad!


Synd att snön smälter bort... jag som ville ha snöbollskrig.

(bild från årets luciatåg på söderport, min skola. Jag är tomte, sen ni mig?)



Älsklingen, det bästa <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: