Sidor

november 10, 2009

Shoppa!

Hej!

Denna veckan är PLUGG, precis som förra. Inte kan man träffa Älski heller- it makes me sad:(. Hoppas starkt på fredag!
Här är lite saker som jag hade tänkt spendera min lön på; Fuskpäls av något slag. Kanske väst till och med? Stör mig fortfarande att jag haft en päls väst men gjort mig av med den. KORKAT


En oversize kavaj. JA, jag vet om att den var mest poppis förra året, men jag gillar den!:). Svart blir det nog.. Snyggt med fuskpälskrage till!

En paljettkavaj är ju ett måste i varje partygarderob! Min ska inte vara utan! (a)



Den lilla svarta får man inte heller glömma. Denna funkar båda vardag (typ till jeans) och till fest!


Sen får man ju inte glömma skorna!(a). Nästan det viktigaste ju! Jag har ju redan ett par höga mocka så det får väl bli lårhöga mocka stövlar utan klack! Najs

Nu ska denna primadonnan gå och nanna. Önska mig lycka till på svenskaprovet imorgon. För det lär jag fan behöva!^^

Miss my honey!!

HUGS & KISSE



Inga kommentarer: