Sidor

november 11, 2009

äh, vafan. "To be or not to be?"

Hellooo

Jag fryser... Dumma golvärme, vill inte fungera enns när jag ber den på mina bara knän.
Idag har varit en såndär, ÄH JAG SKITER I VILKET-dag. Svenskaprovet kunde ju gått bättre med tanke på att jag missade tiopängaren genom frågan "Vad handlade Hamlet om?". Jag bara stirrade på pappret, blinkade, öppnade ögonen, stirrade på samma fråga en gång till, suckade, och vände blad-för jag ORKADE inte. Dumma skola.. Jag som inte enns visste att man skulle skriva om det?!

För övrigt så har jag shoppat en oversize kavaj. Svart. På secondhand. Ska bara sy om den lite, sen jävlar i det!^^. Ska matchas snarast med klackisarna.

Nu väntar plugget (och det kan det tamigfan göra!!!!!)


JAG SAKNAR MIN KRISTOFER!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

<3<3<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: