Sidor

november 08, 2009

helg!

HeyHeyHey!
Jägers var fett-as-najs-kalas.bäst! Bra musik, bra människor och älsklingen toppade kvällen! Dock synd att Eme och Jonte blev sickness av sprutan:(. Men, vi får ju helt klart göra om jägan, och då jäklar kommer dem inte undan:D.

Lördagen: var mys i stora lass! MUMS!^^. Vid halv 11 gick min frilla genom en dramatisk förendring, och DET mina damer och herrar, var inte en sekund för tidigt;). Nu har jag en axellång bob, snyggt skuren och med uppklippning där bak. SCHNIGGT!(a). (bild kommer lite senare)
På kvällen tittade vi på pirates of the carribean 3 (eller hur f*n det nu stavas^^). <3


Söndagen: Slutade mitt skrot till moped att fungerar IGEN. Blir så jävla trött på fanskapet.. *suck*. Iaf så myste jag och Älsk runt lite i byn innan jag blev upphämtad i byn för att åka och jobba! Servetris är jag minsann. En glad sådan med:D. För det mesta iaf.. Det är ju inte så lätt att vara glad om man klantar sig, typ, tappar tallrikar och sånt. MEN, det har jag inte gjort idag inte, jag har växt från den åldern!*stolt*. Haha, bara för att jag sa så nu så kommer jag tappa en hel drös nästa söndag då jag ska jobba igen^^.

Helgen har vart mysig! Synd bara att den tog slut så fort:(.. MenMen, K ska ha praktik i veckan så man hoppas att man kan flörta sig till en träff i veckan(a)^^. PUSS


OBSERVERA: Det är kul att fira fars-dag japp. OM man har en pappa som man kan fira. Pappa <3



Tack för helgen din finis! <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: