Sidor

augusti 05, 2009

I'M GOING FOR A KNOCK-OUT!

THADA!:D.
Hemma igen efter bion. Fan alltså, filmen var ju faktiskt en höjdare(y). Blev ju till och med några tårar i ögonvrån emot slutet. FAKTISKT. Inga balls of steal här inte. BA'H^^. När den kommer ut iaf, så ska den bli ett med min bokhylla:)).

Annars har jag bara levt livet idag. TRÄNAT så klart! Aaah, kan inte leva utan^^. Dock riktigt kul att jag glömde handduken hemma(a). Tur att det inte är långt hem... Hde nog inte varit så trevligt för folket på bussen om jag var tvungen att ta den haha! STINKYYY. Oooo, känner att mina hamstrings (lårmuskel, baksidan) skriker ordentligt. TRÄNINGSVÄRK. Vilket förövrigt är helt underbart! Det ska KÄNNAS att man tränat! Snart blir det nytt schema också, till råga på allt!:D. Ochochochochoch, BodyCombat (blandning av olika sorters boxning och kampsporter, typ) ska börja i höör!!! Iiih, det är så JÄVLA kul att det knappt är sant! Kan knappt bärga mig tills september när det börjar! I'M GOING FOR A KNOCK-OUT!


Imorgon bär det av mot först Hässleholm, där jag ska vara smakråd åt Stoffe:P. Sedan vidare till hästeveda:)).
Det kan hända att jag drar dit tidigare... För att kanske träffa JJ en stund(?). Hoppas att det regnar, så att jag inte behöver måla(a). Sweetnows, jag ringer dig imorgon, känner att det är LITE för sent nu^^.


Förövrigt är mina gratissms slut och jag blir tvungen att börja prioritera. JIPPIE. Om det är NÅGON som vet hur man fixar gratissms som "tilläggsabonnemang" till kontankort (halebop) så får ni gärna dela med er av den vetskapen!
Nu, var det tänkt att jag skulle slänga mig i sänghalmen och få lite sömn. Med LiNKiN PARK på högsta volume mot trummhinnorna kommer jag sova gott inatt(y). Dock, så saknas Du brevid:).


Nattinatti!:*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: