Sidor

augusti 05, 2009

LiNKiN PARK in my heart

Hellooo!
MY AS vad fint väder det är!:D. Tjihoo, sommaren är tillbaka och det med råge! Termometern står på 25 grader och inte ett moln så långt ögat kan nå! KLART har jag vart ute idag. Far har dock inte skaffat ny vit färg så det har fått bli att fylla i alla hålen i staketet efter spikarna^^. Jobb det med ju! Eftermiddagen var fri och den spenderades på trädäck med älskade LiNKiN PARK i öronen(y). Jag SKA lyckas bli brunare än min kära kusin Kevin:D. (moahaha, ditt chilenska blod kommer inte göra dig brunare är mig:D.)
Nu kom Emma minsann:D. MYS med min syster innan jag sätter mig på tåget för att träffa snyggo:)).

CIAO så länge!:*


HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Kusin sa...

hahaha lycka till :).

Goldenstarlights sa...

Jag KOMMER att lyckas:D.