Sidor

augusti 04, 2009

då var man här igen:)

Sitter just nu och trycker hemma hos Dennis och Emma:). Helt slutkörd är jag - KENT ÄR TILLBAKA FRÅN SEMESTERN! Vilket då innebär att det är så fruktansvärt jävla roligt på stepen så det finns inte!:D. Helt slutpumpad är jag - och jag älskar den känslan. FRIHET

Imorgon har jag inget planerat. Det kommer regna så det blir inget måleri. Troligen. Så jag vet inte, göra ett tappert försök att göra slut på mitt skånekort kanske;). En tur till helsingborg via lund, sen till kristianstad och tillbaka... Jag vet. Sjukt^^. Men det är faktiskt ganska mysigt att åka buss:). Och tåg. Förutom på morgonen innan man ska till skolan. OMG. Alla sitter antingen och stirrar eller håller på att störa sig på annat vis. Tack gode gud, för att buss finns till hands på morgonen;).
MEN JO, haha, jag glömde ju. Ska se Harry potter imorgon med far och plastmor:)). Dock börjar inte den fören vid 9 på kvällen.. men endå^^.


saknar dig faktiskt:).
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: