Sidor

juli 29, 2009

målarfärg och strålande solsken

Hello:).
(till att börja med, haha, igår när vi kom hem från kalaset så skulle jag såklart låna datorn en liten stund. Tror ni modemet finns på plats? Nej, såklart inte. Min lilla syster hade fått fatt i det och säkert haft det väldigt roligt med att gömma det. Dock skrattade varken jag eller mor under de två timmarna i natt vi letade genom huset för att hitta det. Haha!^^. Överallt kollade vi. Förutom ett ställe, naturligtvis låg den där, så vackert placerad ovanpå smutstvätten i låtsaspappas tvättkorg haha! Helt plötsligt blev det helt roligt att tvätta:D. När man fyndar saker på det viset haha! Synd bara att vi inte hittade den fören idag, men bättre sent än aldrig:D.)
(Sen får jag ju inte glömma mina inköp igår! Marinblått randig over-size tröja från cubus, ultraljusa jeansleggings från MQ, genomskillnig svart ballong blus från H&M även ett vitt linne med spetskant därifrån, en vit kort skjortklänning från BikBok, guldhalsband med svarta pärlor (köpte först ett med vita men det gick i sönder). Sen kollade jag till så att mina älsklingar på scorett hade det bra. De sa att de längtade fruktansvärt mycket till min garderob för att sedan användas till en översnygg gå-ut-outfit om någon vecka. Jag hade nästan tårar i ögonen när jag var tvungen att ställa tillbaka dem på hyllan. GUD, vad skor är underbart!:D.
TACK IDA FÖR EN UNDERBAR DAG I SHOPPINGANDA!:D. <3)

Solen skiner och jag har precis dragit det sista penseldraget för idag! Härligt! Dock har jag fått världens fulaste brännaxD. Haha, svart på ryggen och ena armen (det som var mot solen) och vit på mage och den andra armen (som var i skuggan). SNYGGT.
Nu, ska jag kolla tidtabeller till hästveda^^. Träffa Kristofer idag förhoppningsvis:). Kul!
See ya later!


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: