Sidor

juli 28, 2009

shoppingdag i malmö

God morgon!:).
Inatt har jag sovit helt underbart bra kan ni tro. Det börjar sjunka in att jag är hemma. Visst det är trevligt att vara iväg, men som man säger; borta bra, hemma bäst!
Idag blir det shopping i malmöstad med min underbara vän Ida<3. Entré blir det, får se om jag hittar dit, haha, mitt lokalsinne är ju inte vad det borde vara^^.
Hade tänkt införskaffa ett par leggings i skinnimitation, ett par ljusa slitna jeans som man kan slita ennu mer på, och lite nya accessoarer! Ringar och stora armband för hela slanten, rikitgt sjust trend må jag säga:). Funderade på att fynd lite plagg med metallic-känlsa, lär vara det senaste till hösten!:9. Så passa på att fynd nu!
Nu blir det frukost, sedan ska jag sparka igång min stakars moped.

Ha en bra dag!

Idag är jag starkare än någonsin. Idag och framöver lever jag mitt liv, på miit sätt!
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Magnus sa...

Nä men titta här!
Lite att göra på jobb så googlar man namn på alla man känner och wips så hitta man en blogg på dig *S*.
Jag tycker att E´ntre är överskattat men häftigt bygge (klart sevärt)
Metallica (jag var där)

http://www.youtube.com/watch?v=jRgPuh1-r-4


Din ända Morbro *S*

Goldenstarlights sa...

Nämen tjena! Kul att du hittat hit:D.
Ja, det var lite under förväntningarna man hade men det är skönt att det finns nya ställen att shoppa på, man kan ju alla andra ställen nu haha:P.
Jag är ju inte alls anvundsjuk på dig, nej inte alls. Jag vill inte se metallica alls, de är inte bra överhuvudtaget. (såklart lurar jag ingen). Haha:).

Tack! Kollar den medsamma:D.


Kramar från mig, hälsa familjen:).