Sidor

juli 30, 2009

gå på offentlig toa?- kolla låset en extra gång !!

Älskar man eller älskar man doften och känslan av nyduschad? Svaret är givetvis JA. Gissa? Det är precis vad jag är(y).

Till att börja med: Tack för den fina kvällen igår Sofia, Anton och Kristofer:).
Lagade först middag hos Stoffe (eller jag gjorde ett gott försök iaf, mina talanger vid matlagning är dock begränsade). Pratade lite om allt och ingenting. Killen är verkligen lätt att prata med:). Sen var vi vid stranden i hästveda (fett mysigt ställe föresten) med Sofia och Anton och badade i de 21 gradiga vattnet(y). Sofia och Jag flummade som vanligt ut helt totalt som vi alltid gör bär vi träffas. Fan tjejen, jag älskar dig vännen:D. Haha, lite kul var det faktiskt då vi skulle byta om til vanliga kläder igen på Wc. Jag trodde verkligen att jag stängt dörren. Men uppenbarligen hade jag inte det, för helt plötsligt öppnas dörren och en man kliver in på toan. Sofia såg lika chockad ut som jag kände mig där jag stod i trosor och tröja med foten i handfatet haha! Riktigt lyckat;D. Tur att vi hade hunnit fått på underkläder iaf...
Sedan hem till Stoff igen. Kollade film och lite så. Mysigt på hög nivå:)).
Tidig uppstigning och befann mig ett par timmar senare hemma igen. Shoppat present till Lina, systern min, som fyller 2 idag!:D.

Nu hörde jag just att det kom folk. Får väl vara social antar jag;).
Bye for now!


:*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: