Sidor

juni 26, 2009

Solskydd 30=bra skydd ? Fan heller ! // @ Saras place (y)

UJUJ , har inte uppdatat sedan ons . Här kommer det ni ALLA väntat på ;)
Onsdagen: vakna tidigt , iväg till Åhus med underbarasteIDA <3 Jag använde solskyddsfaktor 30 ( duktigt av mig tycker jag ) dock utan större resultat . Hmm , jag kan fortfarande inte använda BH utan stor smärta . Japps , gott folk , benämningen kräfta har fått en ny innebörd . Fy fanken , jag har ALDRIG bränt mig så här mycket . Helt sjukt ^^
Efter Åhus blev det litta mys i Tollarps by - NICE :) Godis och mys med "shoppaholic" i Idaplidas överstora och underbara dubbelsäng (y) Jag däckade såklart dirr !
Torsdag: Vaknade sisådär vid halv tio - dass - sängen igen men bestämde mig för att smyga upp vid elva snåret . Gjorde mig färdig för dagen och bänkade mig framför Idas tv . Observera att Ida fortfarande sov ;) Kvart över två kommer snyggingen nerrummlande för trappan och det vankades frukost ! Efter't bara det vid fem tiden av mor staden Kristianstad igen . Sara ska våldgästas förstår ni ! Trävligt som vanligt :D Sällskap av Lina och Bella och Simon - trevligt folk må jag säga !:) Somnade innan alla andra SÅKLART . Fick reda på att jag stått för bakgrundsmusik - snarkningar !(y) Inte visste jag att jag snarkade haha . Iaf , så flippades det ut på småtimmarna eftersom madrassen inte var varken min , Ellas eller Linas bästa vän precis ! Men det är så det ska vara :D
Fredag: Vaknade onödigt tidigt men försökte vara en bra rumskamrat och stanna tyst och stilla i sängen . Jag lyckades väl i sådär en trekvart sedan blev trycket på blåsan för mycket för lilla mig . Bestämde mig för att göra mig färdig , satte mig ute en stund . Någon timme senare vaknar de andra . Lång frukost med Sara och massa talking ! Sedan fick jag lämna pärlan , skulle ju hem om far och packa ´för att åka till mor min . Packad och klart på skruttmopeden som för övrigt stannar MINST 7 gånger innan den vill rulla något nämnvärt . Toppen , den är i stort behov av service har jag en svag känsla av ... *suck*
Efter god middag och snacks sitter jag som vanligt här och degar . Vilken soffpotatis jag känner mig som . BLÄ .

PS . Jackson , the King och pop har gått vidare . RIP din fejkvite-plastiskoperade-pedofiliske-KUNG <3! ds.

Jag vill iaf tacka IDA , SARA , Ella , Lina , Simon för trevliga dagar ! <3
Jag ska inte kolla på de lånade dansfilmerna av Sara . Jag är stark ! Jag ska spara dem ! ... Fan heller , det blir nästa :D
Ha det bra <3


Vi har 10 veckor idag . Vet du det ? Eller du bara inte bryr dig ?
Jag saknar dig <3...

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: