Sidor

juni 23, 2009

desperat shopping och elak telefon

JOJO , shopping på Entré i malmö idag . Trevligt faktiskt ! Inte mycket folk alls , NYA affärer ( Mango - me like !:) ) Dock hade jag och Linda vissa svårigheter med att orientera oss fram . Som vanligt handlade jag inte så mycket , det måste fan ligga en förbannelse över mig . OFTA xs är för stort :O Helt tomhänt kom jag i och för sig inte , ett fint vit linne med färgglatt tryck från mango hänger nu fint i min garderob minsann ! Inte illa det !
Hittade en par , om man får uttrycka sig så här med internetlagar och sånt , fruktansvärt jävla assnygga gladiatorsandaler . Höga sådanna , översnygga , 400 spänn (!) kan inte bli bättre ! Jooo ... De kunde ju funnits i någon annan storlek än 40 kan man ju tycka . Så nej , inte några skor till mig inte . Ganska skrattretande faktiskt , med tanke på att jag letat efter just ett par sådana sedan ett par år tillbaka . ........
Idag är det ingen träning , jag passar pojkarna . Jag är grymmesugen på glass och kommer därför ta mig en bit nu . Hah , och jag som skulle börja mitt nya liv ... Nåja , lite glass så här i det fina sommarvädret kan ju inte skada :)

Min telefon mobbar mig , skrattar åt mitt över dåliga minne . Japp , jag har glömt bort min pinkod . Inte så bra alls faktiskt ! Inte nog med det , vår hemtelefon har satt näsan i vädret och reagerar inte trots mina desperata försök att få den att ringa min mor så hon kan hjälpa mig . Idag , är det lite synd om mig tycker jag .


Nu , har jag huvudvärk , vill ha glass och längtar ut i solen .



Nu är det din tur ..
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

DUDE vad jag saknar dig. VET DU VAAAD det har hänt en maaaaaaaaaaaaaaaasssa saker vi MÅSTE prata jag säger bara GRRRRR!!;) <33

Goldenstarlights sa...

ALTER ! Fattar du vad jag saknar dig med ! Vi måste ses typ SNART !!
Hehe , smaskigt värre ;) <33