Sidor

juni 22, 2009

"Sommartider hey hey sommartider"

Tjao !
Snacka om fint väder , JAG ÄLSKAR DET ! Och jag har brännt mig , men vafan gör det ! Man ska vara glad så länge vädret håller i sig , eller ?? :D

Lugn och trevlig helg . Kom till far igår . Jag och systeryster stack till stranden på kvällen - MYS :) Hem och göra slut på det sista snackset från midsommar - idag börjar jag om på ny kula , tro mig !
Idag har jag latat mig på stranden med underbaraste Gyllene tider och faktiskt en del Tomas ledin tro det eller ej . Faktiskt är det sommarmusik på HÖG nivå - man kan ju ingenting annat än gilla det ?:)
NU är jag hel överhungrig ^^ Vi ska snart ha grillad kyckling , JUMMIE :) Sedan är det , sorgligt nog , sista gången STEP med Kent på en HEL MÅNAD . Både jag och Linda har redan dragit på oss sorgebanden och kommer trofast stå precis innanför dörren till träningslokalen så fort han kommer tillbaka från semestern igen ;) Det lite jobbiga är att det finns en möjlighet att det kanske inte blir Step med Kent överhuvudtaget idag utan att det blir en annan instruktör som håller i Bodystep istället ... Lite blandade känslor nu alltså - man vill ju helst ha Step (a)

Nu , hade jag tänkt ta min bok (TWILIGHT) men det blir att duka istället ! Vi ska sitta ute idag - LOVE IT !:)


Saknar den du var
<3

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: