Sidor

maj 01, 2009

Well , 2 w. and it makes me feel good :)))

Hej !:D
1 maj och LEDIG - vilket är underbart :D
Vaknade HELT utvilad i morse vid 7 tiden ( ! ) , tvingade mig själv att sova en stund till och väcktes halv tio och kände mig dock inte utvilad lägre . Undrar egentligen varför det blir så :O ÄR man pigg och somnar är man pisstrött när man vaknar igen - SKUMT ^^ Hmmm , och anledningen till att jag vaknade tidigt var ju som så att en viss liten Emmspemms inte bahagade komma hem så vi kunde ses ;D Men du är allt bra endå vännnen ! Sååja , jag somnade gött med näsan i Så länge vi båda andas ( för övrigt , riktigt bra bok ! LÄS DEN ) och med Gyllene tider i öronen ^^ SÅ tillbringar JAG min valborg (Y) Udda ? YES INDEED , stolt (H)

Vid lunchtid hade jag SVETT ( jag måste säga , att Kent är en förjävla bra instruktör :D Alltid lika kul på hans pass ! ) dirr efter var det en stund på bandet . Flåset Måste ha förbättras något hoppas jag ;D Det tror jag , med tanke på att jag inte pallade ett smack innan !
Efter träningen var det hem och duscha , slänga på sig softkläder och ut och måla klart husvagnen . FIN blir den :D . Emma höll mig sällskap - GUD DEN TJEJEN ÄR GULD VÄRD . Saknat dig som en dåre syster !<3 När allting var packat och klart ( varannan veckas boende , bytedag på fredagar you know ) körde vi och hämta systers moppe , till Dennis och hämtade honom sedan till citygross för att handla jordgubbar . Tror ni det fanns några ? NÄ , just det ^^ Bara torkade , och de verkade ju slinka ner de med ifs ;D Körde till Hardys så Emms och Dennis kunde få sina glassar och så bara satt vi och jäste i solen . Riktigt askalasbra väder ! JAG GILLAR'T !:D OCh , lite brun har jag minsann blivit . Inte mycket , men man ska vara glad för det lilla aight ?;D Sedan åkte jag till min mor i lilla hörby . Åt gott grillat och massa godis . och nu sitter jag här , sleden , glad och med en mullrande mage ^^ Den tåler verkligen inte godis , dumma den ^^
Nu , tror jag faktiskt att jag ska fortsätta med den underbara boken , efter som mitt sällskap på nätet bästemmde sig för att köra moppe , i Tischa bara ;)^^
CiAAO !

DESSUTOM , är det två veckor sedan idag ^^ OCh näe , jag kan inte sluta älta för det gör mig så glad !
Tycker om dig helt galet mycket !<3

HUGS & KISSES

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! (; ^^ <3

Emma sa...

Mín syster , mitt allt . tack för att du finns gumman <3 superkul hade vi igår ! och BTW , GRATTIS ! ni e liiiite efter bara , 6 månader idag mellan mig och dennis (a) :D <3

patricia sa...

Grattis ^^
och jaa boken är sjukligt bra :D:D<3

Goldenstarlights sa...

Tackar till er allesammen ;)^^ OCh Emmspemms , jag har saknat dig som en galning !<3