Sidor

april 30, 2009

såndära snabbgenomgång

NEPP , jag har inte skrivit på HELA veckan ^^. Nu känner jag dock för att skriva av mig litta faktiskt !
Måndags: Skola , stukade tummen (Y) , hade STEP , och somnade !
Tisdags: FETT MEGA-AS-LÅNG Håltimme som fördrevs med Patte och handlade skor ( svarta tygskor , AS SKÖNA )och käkade glass ^^ FIXA HÅRET !:))) Nu är jag minsann ett par nyanser ljusare . ( Allmänt blir jag kallad blondinen av min käre far , problemet är att jag blev det innan med dock . UNDRAR varför (a)^^ ? ) Hmm , vilodag :))
Onsdags: Började dagen halv stressad , micklade på mig kläder och packade lite i all hast , gick till tåget ( låter dock INTE min moppe stå ute en hel natt på stationen . Det hade varit ett mordförsök på den . Inte för att det hade varit någon som var intresserad att snå möget men ändå ... ^^ ) , iväg till skolan som förövrigt bara känns allmänt ÖVERSKATTAD just nu . Gör inte ett piss och kunde lika bra stannat hemma (Y) . Dock fanns det ju andra saker som gjorde att jag drogs till litlle Kristianstad ^^ , nämner inga namn :D . Hmm , aa punkt om denna dagen :D Soft var det iaf ^^ Jag tycker om dig !
OCH så idag: Mmmmja , med tanke på att jag sitter vid datorn kan det inte hända så mycket ju ;D
Dock var det mysigt att vakna idag ^^ Vet du hur söt du är när du sover ?^^
MEN jag kanske ska hitta på något idag ... Emmspemms och min flummige kusin kanske ska hitta på något ! Nu var det fan år och dar sedan jag träffade dig syster !<3
Annars , naaaaaah
orkar inte skriva mer ^^
HA EN TREVLIG VALBORG BTW ! Ta't lugnt med de alkoholhaltiga dryckerna !^^ ( och ja , det var menat DIREKT till dig PATTY ;D^^ )


Att göra "ingenting" är det bästa jag vet !^^
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: