Sidor

maj 03, 2009

dont worry , be happy // med dig mår jag bra !

Vilken låååååång lördag :O Hade ställt klockan imorse , för att ha god tid på amig att äta frukost innan jag skulle sticka till gymmet . Väl pigg och vaken och nästan påklädd kom jag på mig själv med att jag inte kunde åka och träna - vi skulle ju på dop ! Så det var bara att lugna nerverna ett schlaaag och näh , det var inte speciellt lönt att försöka somna om igen - det var ett fullständigt misslyckande . Så det var bara att stiga upp och se glad ut ;D Jag , min kära mor och min minsta syster åkte alltså på dop för lille Filip ( Lindas lille pojke , osm för övrigt är helt galet söt ^^ ) . Somnade i bilen på väg hem = övermycket energi så jag satte mig på cyklen och cyklade ner till byn ( civilisationen ) och fyllde på mitt kontantkort ! NU GOTT FOLK har jag gratis sms i 30 dagar ! "Inte illa pinkat" som Patte brukr säga ;) Väl hemma igen bestämmde jag mig för att det car trevligare att stanna utomhus och njuta av det förvånansvärt fina vädret . Fin solnedgång och bra musik i lurarna - det kan nästan inte bli bättre ^^ Avslutade naturligtvis min lördag med candy (Y) Topppen , det blir att spinna en timmme extra imorgon haha ;D Hmmm , annars har denna lördagskvällen varit fett tråkig ^^ Menmne , någongång får det väl vara det med , jag överlever !

För alla som är intresserade vill jag bara meddela att jag behöver en HELT ny garderob - OMG säger jag bara . Rensade ut innan idag - jag har verkligen INGA kläder och jag skämtar inte ^^ DEt är ju KRIS ! Men det är ju så mycket roligare att köpa skor ... Träningskläder är kul att handla men vanliga tar det emot just nu , dunno why bara är så ^^ Förmodligen ( förhoppningsvis ) är det bara en liten tork . Eller det är kanske tur ... har ju inte så fett mycket pengar just nu känner jag haha ;D men men , det löser sig det med ! :D

GLÖM INTE - rösta i enköten . Vill veta era åsikter :)))

Sååå , med min "dont worry be happy" - attiyd sätter jag nu punkt och säger god natt !


Jag mår bra med Dig !<3

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

INTE ILLA PINKAT SANDRA! Dock ska jag lägga till att min baby (mobilen) är så gott som DÖD. Det blir begravning den 22 juni om du vill bevittna denna historiska händelse. SES IMORGON MY BEAN! :D:D:D<3

Goldenstarlights sa...

HAHAH , vännen . Jag lovar att komma och sörja med dig , kanske börjar redan nu ? ;D
DET GÖR VI !:D <3