Sidor

maj 20, 2009

SPICYYYYY

TJO babes !
Skön dag idag må jag säga - solen skiner och vinden sveper förbi då och då . NICE . Just nu sitter jag ute på altanen och chillar sönder totalt . Skolan slutade riktigt tidigt idag - bara en lektion . Det gillas en dag som denna !:D
Förövrigt är man lång ledig nu ! SOFT ^^ Ikväll händer det nog inget speci .. Ska nog träna bodystep , men jag är ganska sugen på box faktiskt , får se hur det blir !
Imorgon iaf , då händer det grejer ! Vid tolv sticker jg till lilla Kristianstad för en filmkväll med SARA :D och några till av hennes kompisar ! Ska bli mycket trevligt må jag säga !

Läste metro i morse och gissa vad jag bemöts av ? JO , "nyheten" om spice-skorna gjorda av marc jacobs för luis vuitton ! Jag menar halloooo , det var ett tag sedan de kom ut men ändå ^^ Riktigt fina skor som tydligen ska gå på runt 20 000 kr . Som hittat ;) MEEEN är det någon som känner sig manad såe FÅR ni gärna skänka dem till mig (a) ^^ Bild nedan . SE OCH NJUT ( SE MEN INTE RÖRA , *suuuck* )


Nu är det soool som gäller . Man får ju passa på !^^
HA DET


Du om någon borde veta (L) :*
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: