Sidor

maj 22, 2009

Filmkväll med eller utan ljud - funkar endå !

MEN TJA ! (h)
JA jag mår bra idag - Oförskämt bra ! Helt j'vla underbart !:D
Igår kväll var en bra kväll ! Skitkul med nytt folk , och en massa Sara ! Tack för filmkvällen (med eller utan ljud emellanåt , HRM nämner inga namn *hosthost sebbe hosthost*) alles och speci SARA för att jag fick vara med ;) Ball kväll och den ska göras om enligt mig !
Som resultat av vår sena (vanlig för mimg , heh (a)) vaknade vi vid kvart i två (y) Och jag skulle vara hemma vid tre . DEN ekvationen funkade inte riktigt ! Meeen jag är iaf hemma nu och ska slänga mig på moppen till far min ! ( ALLTSÅ inget internet - aaarghh , jag dööör -.-'' ) DOCK får jag jag finbesök ikväll ! Emmspemms har ÄNTLIGEN tid för sin syster ;) Det ska bli loveley !
Annars i helgen kanske jag drar tillbaka till kristianstad på lör för att se Saras dansuppvisning (!) Hoppas jag har pengar på busskortet (a)^^ .

NU tänker jag packa det sista och dra på mig ett par varmare byxor ( var har solen och värmen tagit vägen ? )


Jag saknar dig som fan !<3
:*

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sol, finns inte så mkt av sånt här i Sverige! Haha ^^ Nämen det var varmt igår, sen ösregnade det när jag skulle CYKLA hem :O Just min tur ;) <3

Goldenstarlights sa...

Haha , mem vännen då ;) Jaaa , man kun ju undrar var den har tagit vägen :O Just typiskt på en långledighet och så ska solen försvinna , ^^ <3