Sidor

maj 19, 2009

Fail , glädjerus och elakheter

Jo men Tjena ! Gå och lägga sig i tid var det jaa . Finns bara ett ord som stämmer in på mig för tillfälligt - FAIL .

Dagen :
sovmorgon - Matte NP ( gick hyvs faktiskt , eller känns det som . Bara för att jag sa det får jag säkerligen IG ^^) - hem - stress ner till by - kolla Sofia och Leos uppträde på kulturkalaset . Ni Är BRA :D - hem igen och äta middag . Och uppenbarligen äter jag för mycket kött .. - snacka sönder Patte en stund och flippa ut FULLSTÄNDIGT . Ryck , det gillas ! - BADET , mys med ljus och musik (Y) - och sedan hamnade jag här . Som vanligt ! Eller iaf mammaveckor ^^ Har inte internet på rummet hos pappa . Liiiite störigt ja . Men det får tålas ! - Nu tänker jag vara social en stund med Jesper om han nu inte beslutar sig för att somna !^^
Och för infons skull så har jag varit RIKTIGT elak idag . Moahaha ! Det kan Patte vittna om ;)
See ya !
Och här har vi Pattelatte och en själv , mest för att vi är så JÄVLA BRA !;D Och JJ , du är minst lika bra ;)


'j (L):*
HUGS & KISSES

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte vem som har redigerat bilden också ;D ;) Ni är bäst ;* <3

Goldenstarlights sa...

Det är DU vännen ;)
VI är bäst :D <3

patricia sa...

hahaha JA VI ÄR BÄST! TJALALALALAAA FY FAN VAD VI ÄR BRA!! (8)<3

Goldenstarlights sa...

FÖR DET ÄR VIIII !! :D <3