Sidor

maj 24, 2009

Äer de' gille , ellooor ?!?!

TJARÅ !
Soft helg . Verkligen . Fredag Emms , lördag träna softat emms och fest , söndag hemma "plugga" träna ätamiddaghosfarmor och sova . MmmMmmm ! Gillet höll till i lilla luddan och jag kan säga , att det var riktigt trevligt minsann ! Länge sedan man träffade folket .

OCH ÖVNINGSKÖRNING verkar det inte bli av för mig . Inte med tanke på hur min moped ser ut - heeeeh , försök hitta NÅGON trevlig jäkel som lånar ut sin bil till mig . Jag har verkligen försatt mina chanser ! DOCK måste det ju vara annorlunda med bil kan ju jag tycka . Iaf är det nog svårare att vurpa tretusenfemhundratjugotolv gånger under en så pressad tidzon som ett år . Kan ju jag tycka då va .
Ett STORT grattis till patty som tydligen lyckats iaf starta den jävlen iaf ;) . DET hade inte jag lyckats med emms om jag FICK försöka ^^

Jag avslutar med den ständigt återkommande meningen ifrån gårdagens strappattser : " ÄER DE' GILLE , ELLOOOOR ?!?!"
(Y)

NU saknar jag dig mer än någonsin !(L)
<3:*

HUGS & KISSES

4 kommentarer:

patricia sa...

Hahah, ja du, det ska jag säga dig. Jag körde runt också och svängde! Men det svåra låg i att släppa frikopplingen lugnt (och gasa mindre) fan vad finkänsligt det ska vara dÅ!

hahah ja du har vurpat en hel del tycker jag ;) tur att det blir fyra hjul ist för två (H)<3pa

Goldenstarlights sa...

HAHAH (Y)^^ Jaaa , det vill jag lova ! hehe , då kanske jag inte förstör mitt vrålåk lika mycket . Fast det skulle inte förvåna mig om jag istället körde in i träd.. Du vet , jag har så fruktansvärt mycket tur haha :D <3

Emma sa...

hahahaa xD når du ens upp för att se över ratten tös ? ^^ Lycka till att övertala någon typ =) <3

Goldenstarlights sa...

Äh , käften emma ;) JAG KOMMER LYCKAS för att jag är så jävla bäst :D <3