Sidor

maj 18, 2009

YEASCH !

JA , jag verkar lida av sömnbrist . JA , jag hatar verkligen regn på morgonen ( för det mesta också när jag tänker efter :O ) . JA , jag har brännt mig på idrotten idag ( brännboll förtesten och Nä det har ingenting med mina brännskador att göra ;)) . JA , jag är sugen på RiktigtMörkChocklad nu . JA , jag ska snart fixa fram lite kläder till imorgon . JA ,jag har Np imorgon och det kan ta sig i röven . Och slutligen JA , jag vill ut och shoppa på momangen . Någon som håller med mig ?


PURE BEAUTI , att den har blivit bannad förstår jag inte . Finns dock fler ads med mer naket än här . Den är bara fin .. ELLER ?


J :> :*<33
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte den bilden var fin! ^^ och shopping, ja tack :D <3

patricia sa...

bilen är fin och jag vill shoppa. Dax för en tur till malmö for the fucking triopod?;)<3

Goldenstarlights sa...

SÅ , alltså BÅDE PATTE och JJ . Bilden är <3 , och jag tycker vi drar till malmö inom det snaraste :D Pallar ni på måndag innan idrotten ? Det hade suttit som en smäck i skrevet (H) ^^ <3