Sidor

maj 25, 2009

ADRENALINKICK(AR)/PULSHÖJARE

"JEPP FÖR STEP" (Y)
Jag har just kommit fram till att STEP är det bästa ( näst bästa efter snyggingen ^^ ) i mitt liv ! DAMN IT VAD KUL DET ÄR ! Endrofinkick gång på gång på gång och måndagskvällen är FÖR jävla bra !:D B.E.Autiful ! Jag är helgalen i step , mmmhmmm säger som på mc donalds reklamen "I'M LOVIN IT" !!

Denna dagen har varit på topp ! Började soft med sovmorgon och slängde på bussen till hörby och sedan därifrån till kristianstad - det är Definitivt värt att åka 40 min extra buss ist för tåget ! Jag hatar att åka tåg på morgonen ^^! Iaf , så träffade jag handsome på rese - vilket lyfte hela min dag EXTRA mycket kan jag säga ! Fasiken alltså , fastän det har varat ett tag nu så får jag mig en pulshöjare varje gång jag ser Dig !:*
Pluggade lite smått i skolan och hämtade hem fakta för mitt fördjupningsarbete i samhälle - gud jag känner prestationsångest ^^ Jag MÅSTE få mvg på den annars kan jag kyssa det högsta betyget farväl .. Och på tal om att säga adjö till betygen - min tyskabok är INTE utläst , och vi ska redovisa den imorgon . LYCKAT (Y) Men vafään - håller med J "det löser sig" ;)
Evelina har sällskapat mig hela dagen ! Underbart trevlig människa må jag säga :D You go girl ! Så efter lite köttbullar och pasta blev det en tur i stan ( älskar att skolan ligger mitt i stan btw ) och shoppade lite . Jag hittade ett par snyggiisch tights som jag funderar på att inhandla imorgon faktiskt ! Superb !(Y) En sväng ner till bodegen efter en hel kanna vatten ungefär drog vi på oss idrottskläderna och begav oss ut på plastgräsplanen . DAMN vad varmt det gräset blir !:O Spelade lite fotboll och allmänt svettades i det varma vädret . Tycker dock det är lite bull att det är så himla kallt på morgonen när jag ska köra - lite svårt att välja kläder efter väder när det är mulet med . Men ! Lite får man ju tåla !^^
Jaa , och n9i kan ju gissa vad jag gjort ikväll ;) Har ni inte förstått det så får ni kolla en extra gång på texten i början !;)
NU ska jag duscha ! HA DET BÄST !

Du är FÖR jävla snygg människa :O^^<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: