Sidor

maj 28, 2009

Vad man gör när man är utan internet

Det är inte lätt att kunna uppdatera om man inte har något internet ...

Tisdag: Lite smått och gott i stan , letade efter leggingsen naturligtvis var de slut (!) Och jag fick experthjälp av Patte att välja färg och tryck ;)
Blev sen hem , lite ångest , passa pojkarna coh plugga samhällen .
Onsdag: EN lektion för min del (Y) och sedan J<3 !:)) Hem och träna bodystep - nääästan lika kul som vanlig step ;) måla naglarna , de blev nästan fina ju ! Händer inte alltför ofta , brukar inte ha tid . Men vad gör mn inte när man inte har internet ?!
IDAG: Kommer jag att njuta till fullo på tyskalektionen (Y) YEY , muntlig redovisning av roman - I'M SCREWD !!! Wish me luck!:*
Ikväll ska jag titta på Emmspemms när hon spelar teater !! NICE :) Saknar tiden för ett år sedan då det var gamla 9a som stod på scenen <,3 MEN nog av nostalgi !

Imorgon blire en härlig dag ! FRIDAY och jag ska till SARA förhoppningsvis !:D YEAHY !(YYY) Damn , vad bra vi är tjejen :))

Nu , börjar snart mion enda lektion idag - samhälle . Men först , ska jag kolla lite skor på nätet ;) SKOR ÄR U.N.D.E.R.B.A.R.T !!!


Jag älskar dig <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: