Sidor

januari 26, 2009

Studiedag

Gokväller ! Nu sitter jag bänkad framför Emmas dator ( som hon börjar bli riktigt sugen på att få tillbaka , men det får hon inte , inte än , hehe ) .
För informationens skull har jag EXTREM tränigsvärk i mina skuldror . Det beror enbart på WII ( boxningen ) som jag och Annelie så ihärdigt spelat under de senaste dygnen . ( Moa också , så klart ! ) Hoppas ni inte vinner över min förstaplats , haha !
Ikväll blev det äntligen träning igen ! Fast inte Step . . . Kentan var sjuk så det skulle vara Aerobic istället . Så jag och Emmsan fick lite tips och råd bland de mekaniska tingen istället . Det behövs det med men är inte helt lika roligt kan jag tala om . . .
Imorgon är det skola igen och jag känner inte för det . Inte nu heller . Känns som att jag kommer ligga riktigt långt bak men det gör jag nog inte . Hoppas inte . Men det gör jag kanske ? . Äh , orkar inte . Det är ett bekymmer som jag tar itu med en annan dag . Inte idag . Aldrig i livet . Fuck heller . . . Blää - . . .

Nog med dysterheten ! Jag är faktiskt glad idag och ska inte vända på det ! För idag får man ÄNTLIGEN träffa Emma igen . Dennis , jag ska ta mig ett snack med dig angående hur vi ska dela upp tiden med henne . Vi kanske ska schemalägga det ? JAAA ! Växelvis boende ! det kommer funka ! haha .

Så , nu ska jag vara social ! Och Emma ska få tillbaka sin dator . . . För tillfälligt , hehe !

Jag litar inte på ditt ord . - Tyvärr .
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: