Sidor

januari 24, 2009

lemme get that

Godkväll ! Idag är det lördag och jag ska snart till Annelie .
Nu förväntar ni er säkert att jag ska skriva om min dag , rakt upp och ned . Jag ska inte göra det annorlunda idag inte . Denna lördagsmorgon började som vanligt , BP och Yoga . Härligt ! Sedan var direkt hem efter bastu och fixa på rummet . Och nej Emma , jag sabbade de inte ! hehe . Men när jag stått och sletet i ett bra tag ( närmare bestämt 3 timmar ) med att blöta/skrapa bort gammal tapet fick jag reda på att det inte var lönt . JIPPIE . Så jag har jobbat i onödan . haha .
Sedan blev det spaggettiskinsås , det var verkligen gott ! Fräsh sallad + skinksås = underbart .

Så , nu är klockan runt tjugo över nio och Annelies bil styrs förmodligen hem snart . Nu jivlar ska det spelas , Haha !

Jag kommer hem på måndag igen , så det blir nog ingenting skrivet fören dess . Ha det bra ,

In your eyes . locka mig inte mer nu , om du inte verkligen menar det .

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: