Sidor

januari 27, 2009

good girl gone bad

Guten abend ! Okej , idag är det tisdag och jag och Patricia har kämpat oss egenom tyskan . Som vanligt . Roligt att alla åker hem , medans vi stannar kvar . . . Men , det löste sig det med till slut .
Tåget till Höör - vänta timme tills träningen började - bestämma fel tid med mor - SPINNING ( cykla fort som fasiken , härligt värre ) - duscha - basta - bussen till Hörby - möter en förtvivlad mor som trott jag blivit kidnappad . Jag hade sagt att jag skulle vara på stationen en timme tidigare . Förlåt mor ! - hem - lagat mat ( fläskfilee , potatis , svamp och sallad ) - House på tv , löv it . Man både hatar OCH älskar männsikan på samma gång . haha ! - och nu , sitter jag vid datorn igen . Sleden och dann , men nöjd med min dag .

Nu jävlar ska jag hålla mitt nyårslöfte - no candy for me . Pocorn , ja . Naturgodis/nötter , ja . Chocklad , . . . ja liite iaf . Det är ok , det andra - no thanks ! Önska mig lycka till !

Nu är klockan hyvsat mycket . Hyvsat . Borde kanske gå och lägga mig ? . . . ja . . . nej . . . , jo det får det nog bli . Vill ju inte ha en tisdag i repris - somnade på en bänk i skolan på morgonen . Skönt var det , men ingenting att rekommendera .

easy for good girl , who gone bad
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

jaa det tar emot att se alla andra sluta och gå in där det är mörkare än i smedens rumpa - ulrikes klassrum.
men jag tycker nog att vi klarade det ganska gallant faktiskt (Y)

lycka till med icke godisätandet och jag har sagt det innan, men jag säger det igen FAN jag diggar din bloggmusik (H) (L)<333

Goldenstarlights sa...

Haha ! Ja det vill jag lova ! ´Men som vanligt klarade vi av det , hyvsat !

Det behövs förmodligen , haha .

Klart ! Alla älskar vi väl min musik ? hehe

HUGS <3