Sidor

januari 08, 2009

school

Helloo , nu sitter jag åter bänkad i skolan . Trevligt ju , haa eller inte . Ikväll är det dock Core och bodypump och det lyser upp min dag iallafall .
Hade tänkt buda på underbara skorna på tradera inom det snaraste . Hoppas verkligen att jag vinner aktionen . Svarta , pumps , 11 cm , sammet , platå , öppen tå , söt liten rosett vid tårana . - det kan verkligen inte bli bättre .

Nu börjar snart min tyska . Saknar Paticias sällskap där . Kom hem snart din bruna jäkel , haha .

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

HELLOOOO! ahja jag kommer pa mandag du far noja dig med Ulrike "den underbara" isacsson wehners sallskap ;) nej fy fan jag kommer snart och raddar dig! saknar dig rikitgt mkt nu vannen. men vi ses pa mandag schnygging! <3

Goldenstarlights sa...

Jo det är ju sant . Haha , hon är fantastisk ! Ja det gör vi . Äntligen , haha . BIG HUG