Sidor

januari 10, 2009

Soft

Ojojoj , äntligen lördag och ledig . Visserligen var skolveckan kort med enbart två dagar , men usch och fy för skola . Jag längtar redan till jag tar studenten .
Idag stod det Bodypump och Yoga på schemat . Tro mig Yoga är inte så komlicerat som vissa säger . Faktiskt är det riktigt behagligt och avslappnade .
Efter passen satt en tur i bastun fint . Varmt och härligt . Väl färdig satt Elle magasin om möjligt ännu finare . Det är bibelen ! Mamma körde mig idag eftersom min moped lägligt nog bestämt sig för att inte starta . Så nu kan jag inte ta mig någonstans alls utan sitter fast här ute på vischan . Jag är lagom road över det ju . Och inte går det på garantin iheller utan jag får gladeligen betala för lagningen . Service behöver den också , den jäveln .

Ikväll är det softa . Helt och fullt ut . Hade uppskattat sällskap men Emma hade konfirmationsmöte med de andra konfirmandledarna idag till imorgon . Just typiskt . Så det blir jag och min egen ensamhet denna lördagskväll .

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vännen, vad har du nu gjort med mopeden? :P
sorry men jag e hemma nu, i och för sig e ju helgen över men det e tanken som räknas (a) <3

Goldenstarlights sa...

den vill inte starta , det aset .
haha , jo men endå .
Imorgon du , då smäller det ! Då är det bodypump ! Hoppas du är taggad !
HUGS <3