Sidor

januari 07, 2009

AfroSTEP ?

Godkväll !
Vilken dag säger jag bara . Började med att klocka ringde åtta , åt frukost , knarkade E! (förövrigt älskar jag den kanalen) , klädde sig , iväg till hörby på moppen , till kommunen / fixade busskort , till mor på firman , tillbaka till byn för att lämna saker till Ida som hon glömt hos mig , tillbaka till firman , hämtas av Annelie , till Triangelen , Lunscha på mysigt ställe , Räkmacka , Rundtur , beställa tid till piersing , Games kolla spel , runt igen , naturgodis leta skiva hittade den inte , tillbaka till piersingstudoin , sådärja fin diamant på näsetippen , runt igen , ner till garaget , hemfärd , till firman hämta moppen , köra hem till far , halv frysa ihjäl , äta middag , packa gymväska , iväg tiull träningen på moppen , nästan helt frysa ihjäl , BodyStep (gjorde bort mig fullkommligt) , Afropower (gick lite bättre) , på moppen igen hem , väl hemma igen , Glad , Nöjd och Belåten . Nu väntar mitt chai-te .

Imorgon börjar skolan , jag hoppar av glädje . . .

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

vänta nu här! har du en pärla i näsan nu? ^^ vad sa mamsen?? <3

Goldenstarlights sa...

För det har hon minsann , och mor min tyckte det var helt ok ! Äntligen är det gjort och nu blir det bara att vänta i 6-8 veckor innan jag kan sätta i min ring istället . Guldig och fin kan du tro . haha
Saknar dig vännen , vi borde ses snart . . . Jag tycker nog att det är lite lågt att du bara lämnar mig för att åka med konfirmandermöte faktiskt . hihi
BIG HUG