Sidor

januari 23, 2009

Äntligen !

Helluu , idag är det fredag minsann ! Härligt som bara den . Igår blev det S.V.E.T.T och core . Det var också härligt .
Ikväll är det städning som gäller sedan hem till mor . Vi slutar sent idag så det blir inte förren i kväll . . . Imorgon är det lördag och då ska jag äntligen fixa med mitt nya rum . JAG , ska faktiskt spackla (!) . Vi får säl se hur det går , hehe . På kvällen drar jag till Annelie och CO. för att ha spelkväll (AR) . Bonus är att jag har studiedag på måndag ! Det behövs , då kommer jag stanna kvar hos Annelie .
Mor är ensam i helgen och jag har en gnutta dåligt sammvete , faktiskt . Men jag tror nog hon förstår . . . hehe .

Nu börjar snart min historielektion . Sedan är det lunch tätt följt av estetisk verksamhet .

Återkommer kanske senare ikväll , beroende på hur sent vi slutar .
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska DU spackla? :O det var inget smart drag att ge dig en burk med spackel.. Aajajj.. :P hehe ^^ <3

Goldenstarlights sa...

HAHA ! Tror du inte jag lyckas ? hehe . Du ska nog få se . Mitt rum kommer bli det finaste någon skådat minsann ! ^^
HUGS <3