Sidor

januari 20, 2009

snartsnartsnart

Helloe , idag är det tisdag och med det menas att det är en dag till nämare sommarlovet/påsklovet/sportlovet/HELGEN ! Det gör mig glad , faktiskt !
Nu har schemat börjat fixas . Det ser mycket bättre ut nu . Mindre håltimmar och slutar tidigare . Kanonbra ! Imorgon slutar vi vid halv elva men jag får stanna kvar på skolan till tre eftersom jag ska ha matteprov . . . Har funderingar på att charma min mattelärare så att jag kna få göra det tidigare . Kanske lyckas , kanske inte .

Ikväll är det förhoppningsvis spinning . Hoppas !

Föresten någon som vet vad den skivan heter , Bodywork , eller någonting som går på reklamen på tv4 eller vad det nu är . . . ? Skulle vilja ha den men som sagt . Det kan ju bli lite problematiskt om jag inte vet vad skivan heter , haha !

Nu , hade jag tänkt fixa till en ny mall till min layout . Önska mig lycka till , det kommer att behövas !


Hey beautiful , !
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror den heter det faktiskt :P LYCKA TILL ;) <3

Goldenstarlights sa...

Det gjorde den minsann ! haha . Det gick jättebra , tack vännen !
HUGS <3