Sidor

januari 12, 2009

måndag , Emma idag gäller det

Hello , idag är det som sagt måndag och idag händer det . Emma , underbar vän föresten , ska sällskapa till träningen . (!) För henne blir det bodypump och jag hoppas att hon vill vara med på stepen direkt efter med . Själv har jag core innan pumpen .
Så , snart börjar matten och sedan är det idrott . Vi ska boxas ! Det kommer förmodligen bli lyckat , haha . Jag slutar vid fyra idag och ska tåget till Hörr för att äta middag med henne innan träningen . Hoppas jag hinner med tåget 16.23 ! Efter träningen får Emma dras med mig en stund till , vi kom överens om att et var smidigast om jag sov över . Naturligtvis är det det ! Till imorgon har jag inte direkt några läxor men veckan är endå fullspäckad . Föresten , IDA , när det möte på onsdag ?

Idag kom Patricia hem från Thailand , äntligen ! Brun och glad . Har saknat dig en hel del .
Näh , hej så länge .

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: