Sidor

januari 13, 2009

Today

Hello på er . Ja , idag har det varit tisdag och jag har sletet som ett djur i skolan . Usch , vill redan ha sommarlov . Dessutom , har jag inte löst det med moppen än . Suck . MEN , en god nyhet är iallfall att jag sökt sommarjobb . På samma ställe som förra året men de har bytt ägare , haha . De sa att de var nöjda med mig så man kan ju hoppas på det bästa ! Jag fick ju passa på att föjla med för att hämta min röksallad , så jag kunde fråga idag . Haha .
Ingen träning för mig idag inte , helvete . Kände att jag var tvungen att komma hem så fort som bara möjligt , massor med läxor . Det hemska är , att jag inte kommit igång riktigt än . FY SKÄMS Sandra . För mig blir det att sitta natten lång . Det gör inte mig någonting . Inget alls .

Imorgon är det möte igen , fick jag reda på nästan precis . Kul som fasiken . Ida , har saknat dig !

Nä om man skulle ta sig i kragen och göra klart . Sluta skjuta upp det . Ja , nej , . . . , okej då .

Sov gott !
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: