Sidor

januari 11, 2009

helvete

God kväll , eller mindre . Vilken helg . Allting har bara hopat sig nu . Mycket skolarbete , moppen är sönder och måste till Hörr på någon jävla vänster och inte kan jag själv ta den dit . Eller jo , jag kan ju leda den . Det är ju bara 3 mil framochtillbaka , alltså inte så farligt . . . Dessutom behöver den service och bara det kommer kosta cirka 700 spänn . Om inte far min hittar felet och klarar av att göra någonting åt det själv måste jag lämna in den . Bara undersökningen går på ett par hundra och sedan kostar det ännu mer om de ska fixa den . OCH så måste jag skaffa nytt kontantkort så att folk kan nå mig igen , där ryker ett par hundra . OCH så måste jag betala mitt träningskort på 120 spänn . OCH så måste jag betala klippningen som kostar ungefär 300 kr + att mina nya skor kommer gå på minst 400 . Och jag har 400 kronor . . . Tror helt klart att detta kommer gå åt helvete . blää

Kvällen blev någolunda okej . Ingen träning , vilket är KASS , men lite middagsgäster och mys med mor . Sitter här och våndas över morgondagen . Måndag , vilket påhitt ! Nä , förlåt inte hela dagen . Bara morgonen , förmiddagen och eftermiddagen . Kvällen är helr ok . Kvällen är Core , Bodypump och Step . Det gillas skarpt . Tre pass på raken here i come ! Det behövs efter denna slö söndag .

Nu lockar faktiskt min Cosmopolitan som jag flirtade till mig för någon timme sedan . Imorgon blir det Elle mag . Love it .

Föresten , om det är någon lycklig som vet hur man lägger till gadget i sidofältet med bilddspel får du gärna slänga in en kommentar . Har försökt hur länge som helst men den har helt enkelt bestämmt sig för att inte fungera .

Morgondagens kväll ska tillbringas med Emma och till min förtjusnig ska damen börja träna . Sällskap är ALDRIG fel .


HUGS & KISSES



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ingen titta på moppen där den finns nu?

/ A

Goldenstarlights sa...

Dessvärre inte . Jag behöver på något vis få den till min far så han kan kika lite på den . Efter det åker den till service . Finns det ingenting de kan göra , då får jag skrota den .
/ Sandra