Sidor

maj 11, 2012

töntigt lycklig

Kan itne släppa gårddagen helt. Går fortfarande i någon form av lyckorus. För att klargöra lite så skulle jag egentligen bara snabbt till jobb för en clinic med en av våra leverantörer, skulle gå på en vid nio på morgonen och sedan en vid fem på kvällen. Saken är den att jag rent spontant fick förfrågan om att stanna kvar och jobba mellan clinicarna - gissa hur lycklig jag med. Haha, töntigt glad över mitt jobb alltså.. Har aldrig trivts så bra på ett jobb som jag gör där.
Efter jobb drog vi alla på resturang. Så himla mysigt. Nu längtar man till nästa gång man ska jobba och till nästa onsdag då det vankas övernattning i vindskydd-taggad till tusen.

Ikväll väntar andra äventyr på mig. Nu är det dags för träning, aerobics och core för dem som är sugna att veta. Kvällen kommer att spenderas tillsammans med en fin vän, film och kanske lite vin.


PUSS

Inga kommentarer: