Sidor

maj 09, 2012

ingen hemmafru inte

Ber om ursäkt för mitt lilla utbrott igår.. Fick reda på en del saker som jag helst inte velat veta. Eller vara med om. Men ibland är jag så fruktansvärt naiv, och det är så klart någonting jag måste bli bättre på. Det är min svaghet.


Just nu sitter jag i alla fal och myser i min onepiece och pluggar. Ska in till Kstad senare och förhoppningsvis ragga rätt på någon att umgås med. Blir tokig av att bara sitta hemma. Hade aldrig klarat av att vara hemmafru, måste vara så sjukt jobbigt? Och tråkigt för den delen.. Nej, jag ska bli en hårt arbetade kvinna med ett jobb jag hade kunnat döda för - inte bokstavligt, men ni fattar poängen. Saken är ju dock den, att ska jag få ett sånt jobb, vill det till att jag fortsätter läsa - vilket jag tänker göra, nu.

Ha en fin dag,
PUSS

Inga kommentarer: