Sidor

januari 29, 2012

reinkarnation, nästan

Men skulle kunna tro att denna damen gått under jorden, men nej. Icke så nicke. Haft sjukligt mycket saker att göra och har inte sovit hemma sedan tisdag.. hehe.

Onsdag - utgång på studentpub i Lund. Lite öl och gott sällskap och en spontan övernattning hos Josefine.
Torsdag - Fika och sleepover tillsammans med fina människor, varav den ena idag flyttar lite längre bort än jag tycker är helt okej.. hehe.
Fredag - Hemom snabbt, sleepover hos pojkvän, med godis, vin och mys i soffan.
Lördag - Fortsatt mys med min fina och sedan vidare på ''födelsedagsförfest'' för lilla Bea som har lämnat tonåren. Fullt ös medvetslös på förfesten och Dj:n på utestället var värdelös.
Söndag - Heldag med städning. Förstår inte hur det kan ta så lång tid att torka av alla ytor i köket inklusive dörrar och luckor.. hmm.

Det jag egentligen ville komma fram till idag är att det är en bitterljuv dag. En av mina absolut närmsta vänner flyttar hemifrån - och som att vi inte hade långt till varandra innan så är det ingenting i jämförelse nu haha, men man får se det positivt, det handlar ju inte om en flytt utomlands utan bara en bit norrut. Man får göra det bästa av det - inte som att vi aldrig kommer ses igen ju :)

Nu har min kebabrulle kommit hem, så jag tänkte göra den sällskap.. Ha det bra så länge.


PUSS

Inga kommentarer: