Sidor

januari 24, 2012

fina lillasyster

Ytterligare ne mycket lång dag idag. Började lite hastigt och lustigt med försovning och stress till bussen, men jag hann i tid till min första föreläsning och avnjöt - inte - sedan en tretimmars lång håltimme med att bara vänta in nästa föreläsning. Eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat tillsammans med mamma och lillasyster på sjukhuset. Lilla grynet.. Hon börjar bli riktigt rastlös nu av att bara vara på sjukhuset, men eftersom det kan blossa upp nya saker - och det gör det - hela tiden så måste hon stanna i alla fall denna natten med.. Har i alla fall kramats, pussats och busat med henne idag, och det var verkligen mysigt att var där.. - trots att hon är en liten sjukling. Hon har nog garanterat införskaffat alla olika sorters barntidningar som finns på Pressbyrån och ätit godis för hela året haha, men så länge det är på det hållet så.

Känner mig lite sådär halvt rastlös och helst stannat över där inatt, men det är en vuxen som gäller där. Ska hälsa på imorgon igen efter grupparbetet hade jag tänkt.
Ska försöka lugna min själ lite nu och ta min bok och gå och lägga mig. Försöka duger ju. haha.


PUSS

Inga kommentarer: